Polityka zwrotów
Nasza polityka zwrotów i refundacji trwa 14 dni. Jeśli od otrzymania zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w stanie niezmienionym. Musi również znajdować się w oryginalnym nie zniszczonym opakowaniu. Otwarcie oryginalnie zaplombowanych opakowań uniemożliwia ich zwrot. Zwłaszcza jeżeli chodzi o produkty mające kontakt ze skórą, takich produktów nie możemy przyjąć ze względów higienicznych.
Niektóre rodzaje towarów są wyłączone z możliwości zwrotu.
Dodatkowe produkty niepodlegające zwrotowi:
- Karty podarunkowe
- Produkty oprogramowania do pobrania
- Niektóre produkty zdrowotne i do pielęgnacji osobistej
Aby dokonać zwrotu, wymagany jest paragon lub dowód zakupu.
W przypadku uszkodzenia towar nie może zostać zwrócony ale podlega gwarancji producenta i dołożymy wszelkich starań by szybko rozwiązać problem.
Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:
- Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje jego części z przyczyn niezależnych od naszego błędu.
- Każdy przedmiot zwrócony więcej niż 14 dni po dostawie
Zwroty pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu powiadomimy Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, otrzymasz go w taki sam sposób w jaki dokonałeś płatności. W przypadku problemów poprosimy cię o numer konta do zwrotu. Zwrot powinien zostać zaksięgowany najpóźniej 14 dni od decyzji o jego przyjęciu.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw ponownie sprawdź swoje konto bankowe.
Skontaktuj się również ze swoim bankiem. Często potrzeba trochę czasu na przetworzenie zwrotu, zanim zostanie zaksięgowany.
Jeśli zrobiłeś to wszystko, a nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]
Przecenione przedmioty
Zwrotowi podlegają tylko produkty w cenie regularnej. Produkty przecenione nie podlegają zwrotowi.
Wymiany
Wymieniamy tylko produkty, jeśli są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli potrzebujesz wymiany na ten sam produkt, wyślij do nas e-mail na adres [email protected] i odeślij przedmiot na adres: AFK PLUS Sp. z o.o. 38-300 Gorlice ul. F. Chopina 38
Prezenty
Jeśli przedmiot był oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon podarunkowy o wartości Twojego zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu certyfikat zostanie wysłany do Ciebie.
Jeśli przedmiot nie był oznaczony jako prezent przy zakupie lub osoba obdarowująca miała zamówienie wysłane do siebie, aby później je przekazać, zwrot zostanie wysłany do osoby obdarowującej, która dowie się o Twoim zwrocie.
Wysyłka zwrotów
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: AFK PLUS Sp. z o.o. 38-300 Gorlice ul. F. Chopina 38 tel.+48 502283443
Będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwrotnej. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
W zależności od miejsca zamieszkania czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu do Ciebie może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, warto rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Twój zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
W przypadku pytań dotyczących zwrotów i refundacji skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub telefonem +48 502 283 443